Optymalizować, a nie likwidować. Jak tworzyć kampanie telewizyjne
12 czerwca 2012 / Nasze publikacje

Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów biznesowych, inwestują w promocję swojej oferty. Jak robić to skutecznie?

Spośród wszystkich typów reklamy największą siłę oddziaływania ma reklama telewizyjna. Powszechnie uważa się jednak, że generuje ona wysokie koszty kampanii i przygotowania filmu reklamowego. Podstawą zrealizowania projektu zgodnego z naszymi oczekiwaniami, w określonym terminie i zaplanowanym budżecie jest skuteczna współpraca z agencją reklamową i studiem produkcyjnym podczas tworzenia spotu reklamowego. Skutecznie, czyli jak? Wydaje się być to proste, jednak zdaniem wielu marketingowców, produkcja reklam telewizyjnych to jeden z najtrudniejszych elementów komunikacji. Aby skutecznie wykorzystywać ten rodzaj promocji firmy należy nauczyć się kilku prostych zasad planowania kampanii i współpracy z wykonawcami.
Autor: Marta Wawrzeniecka. Artykuł ukazał się w Gazecie Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
powrót